.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

جمع بندی آخر سال

چند روز بیشتر تا اخر سال 84 نمونده. چه قدر خوبه که این روزها یه جمع بندی بکنیم ببینیم که تو این سالی که گذشت چی کاره بودیم؟ چه قدر به اون چیزهایی که می خواستیم رسیدیم؟ چه قدر سستی کردیم؟

و در عین حال برنامه ای رو که برای سال جدید داریم  مرور کنیم.

 چه قدر خوبه که همه برنامه هامون رو به صورت مکتوب در بیاریم، روی یه کاغذ همه هدفهامون رو بنویسیم تا این اهداف ملکه ذهن ما باشه تا برای رسیدن بهشون نهایت تلاشو بکنیم. 

زندگی که توش هدف نباشه تا ادم برای رسیدن به اون هدف تلاش کنه، معنا نداره.

تو این سالی که دیگه چند روز بیشتر به آخرش نمونده من با وجود همه سختیهایی که کشیدم خیلی چیزها هم تو همین سختی ها یاد گرفتم. همیشه احساس می کردم که تحملم تو مشکل ها زیاده ولی فهمیدم که اینطور نیستم و باید برای بالا بردن ظرفیتم تو تحمل شرایط سخت خیلی تلاش کنم. خودمو بهتر شناختم و اینکه حرف مردم برام مهم نباشه با اینکه قبلناً هم سعی می کردم که اینطوری باشم ولی حالا دیگه بیشتر، به قولی دنده پهن شدم!! فهمیدم که ارزش یه دوست خیلی زیاده. قدر دوست های خوبتون رو داشته باشین و اونا رو همیشه برا خودتون نگه دارین.

و خیلی چیزهای دیگه  هم یاد گرفتم که فرصت گفتن نیست.

شما هم یه مروری بکنید به روزهایی که گذروندید ببینید چه چیزهایی یاد گرفتید!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
امین یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 15:27

وقتی یک روح از سطح زمان خویش بیشتر اوج میگیرد و از ظرف تحمل مردم زمان بیشتر اوج میگیرد، تنها می شود.

MED دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 00:25 http://www.parseh-mp.blogsky.com

سال ۸۴ برا من به شخصه که سال خوبی بود . جمع بندی نمی کنم ولی راضیم .

سیاه وش جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:33 http://roospigari.blogfa.com

میشه همیشه جمعبندی کرد یعنی لازم نیست که منتظر تموم شدن سال بمونیم .سال نو مبارک صد سال به از این سالها.

MED یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 20:59 http://www.parseh-mp.blogsky.com

نوبهار است ، در آن کوش که خوشدل باشی . سال نو مبارک عزیز .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد