.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

حرف دل همه دختران و زنان ایرانی

داشتم وبلاگ یکی از دوستای قدیمی رو می خوندم خیلی تحت تاثیر این پستش قرار گرفتم.

آقای پرزیدنت ، من انرژی هسته ای نمی خوام ، اگه میگی این حق مسلم منه ، من از این حق خودم میگذرم که خیلی از حقوق مسلم ما پایمال شده . آقای پرزیدنت ، من امنیت می خوام ، من آرامش می خوام . چرا باید همسر من وقتی از خونه میره بیرون با چشم گریون و بدنی که از ترس می لرزه برگرده خونه ، چرا باید این مملکت تا این حد نا امن باشه که یه آدم عوضی تمام طول یه کوچه بلند و نه چندان خلوت رو با وقیحترین شکل مزاحم همسر من بشه ؟
                                                                                                                                 ادامه...
نظرات 3 + ارسال نظر
شاه رخ جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:46 http://roospigari.blogfa.com

اینکه انرژی هسته ای برای ارضای حس ماجراجویی و رفع عقده های بی تاریخی شونه ( من اینا رو ایرانی نمی دونم اینایی که از ... عربا بالا می رن ) ؛ چرا دس گذاشتین رو یه موضوعی که من قاتی کنم ؟

[ بدون نام ] دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 22:16

موضوع جنبه های زیادی دارد که فعلا نمیشود راجع به ان حرف زیادی زد
با یک کار جدید به روزم سر زن

روزبه یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:14 http://raileasheghi.persianblog.com

سلام بید قرمز.اینقد ادمای پست و بی غیرت زیاده تو جامعه ی ما.البته بعضی از دخترا و خانما که دیگه شورشو در اوردن.بهم سر بزن.منتظرم.فعلا بای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد