.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

کمک

من دفترچه کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری رو گرفتم. اون قسمتی که نام و کد محل تحصیل (فوق دیپلمو گرفتیم) رو می خواد اصلاْ‌ کد دانشگاه های آزادو نداره!! اگه کسی می دونه باید اینجا چی بنویسیم به منم بگه. ممنون می شم.

تولد

امروز تولدمه. ۲۲ بهار رو پشت سر گذاشتم. اما این تولد مثه تولد سالهای قبل نیست. تولد امسال برای من یه تولد متفاوته، یه تولد دوباره! من امسال منتظر خیلی چیزهای خوبم، و برای رسیدن بهش نهایت تلاشمو می کنم. یا علی مدد...

                               

گواهینامه

بعد از چهار ماه و اندی که بابا برای تمدید گواهینامشون اقدام کرده بودن، هنوز گواهینامه نیومده بود، در صورتی که مال مامانم قبل از عید اومد!

یه بار بعد از عید رفتم دفتر خدمات ارتباطات گفتن دیر نشده می یاد!! ولی دیگه داشتیم شک می کردیم. گفتیم حتماً یه بلایی سر این گواهینامه اومده. گفتیم شاید پست آورده ما نبودیم. به همین دلیل بنده پاشدم رفتم پستی که تو خیابون قائمیه اس. از درش که می خواستم برم تو واااااااااااای که چه جمعیتی بود. زن و مرد قاطی وایساده بودن. نمی شد دو نفری از کنار هم رد شیم، باید اول صبر می کردیم اونایی که می خواستن، بیان بیرون بعد ما می رفتیم تو. این خیل عظیم جمعیت اومده بودن برای استرداد فیش موبایل، آخه یکی نیست بگه چرا اسم نوشتی!! خلاصه با بد بختی رفتم تو. رفتم از مسئول یکی از باجه ها که نسبتاً خلوت بود پرسیدم که کدوم قسمت باید برم. گفت برو طبقه بالا. خدا رو شکر بالا خبری نبود. وقتی جریانو برای مسئول اون قسمت گفتم اول آدرسو پرسید، بعد یه دفتر داد دستم گفت بگرد ببین اسمی که می خوای توش هست یا نه! حالا این دفتر چی بود؟! این همون دفترییه که پستچی وقتی نامه سفارشی رو میاره دمه خونه امضا می گیره ازمون! اینقدرم خوش خط نوشته بودن که من فقط دنبال شکل و شمایل اسم بابام بودم!!! هر چی گشتم پیدا نشد. آقای مسئول فرمودن که باید برین شهرک آزمایش! گفتم آخه ما از دفتر خدمات ارتباطات اقدام کردیم، شهرک برا چی؟! گفت پس اول برین اونجا شماره بارکد و ازشون بگیرین و برین پست نشاط، اونجا بهتون می گن که گواهینامه چی شده.

از قائمیه رفتم شیخ صدوق. مسیر رو هم طوری تنظیم کردم که دقیقاً همون طرف خیابون که دفتر هست ماشین رو پارک کنم که مجبور نشم عرض خیابونو طی کنم. وقتی رفتم تو ساختون دیدم یه برگه زدن که دفتر به آن طرف خیابان کوچه ... انتقال یافت! آی حرصم گرفت چون مجبور شدم عرض خیابونو طی کنم. وقتی رفتم و برای  خانمی که مسئول گواهینامه بود توضیح دادم گفت آقای فلانی!!! دیگه خانمه منو می شناخت، خودم خبر نداشتم! بعد برام توضیح داد که پدر شما پرونده نداشتن!!!! و ما تازه پریروز اصل مدارک ایشون رو برای تایید فرستادیم! گواهینامه می رسه هنوز دیر نشده. فکر کنین بابای من 33 ساله گواهینامه داره حالا می گن پرونده نداشتن!!!البته بعد از 33 سال تازه اولین بار بود که برای تمدید می رفتن!خلاصه بالاخره معلوم شد که گواهینامه چی شده که بعد از 4 ماه و اندی هنوز به دست ما نرسیده.

 

کنکور

امروز جلسه توجیهی بود برای کلاس کنکوری که ثبت نام کردم.اول اینکه خیلی خوابم می یومد مونده بودم چه طوری ۲ ساعتو تحمل کنم!!بعدش اینکه من برای کنکور( البته بگم که این کنکور، کنکور کاردانی به کارشناسیه، و بنده عملاً همه اضطرابهای کنکورو ۲ سال پیش تجربه کردم!) اصلا اضطراب نداشتم( کما فی سابق، ۲ ساله پیشو می گم). تا رفتیم سر کلاس نشستیم،‌جناب مشاور تشریف آوردن و شروع کردن به صحبت کردن، که بعله یه سری عواملی وجود داره که باعث می شه شما در کنکور موفق نشین ۱ـ....... ۲-......... ۳-........ ۴-اضطراب. و خلاصه جونم براتون بگه که جو صحبتو طوری داشت پیش می برد که منم دیگه داشتم باور می کردم که یکی از مسائل همراه با کنکور اضطرابه!!!! در عالم خواب و بیداری که داشتم حرفاشو گوش می کردم سعی کردم به خودم مسلط باشم تا یه سری صحبت هاش که به نظرم اراجیف می یومد روم تاثیر منفی نذاره! که جو کنکور بگیرتم مثه ۴ سال پیش که چه کارها و خرجها که من برای این کنکور لعنتی نکردم!!(البته این دفه دیگه فقط برای یه درس کلاس ثبت نام کردم چون خیلی توش می لنگیدم!!) و آخرش هم شاهکار مبارکو دیدم!!! دیگه عمراً دلم نمی خواد برای کنکور کارشناسی ناپیوسته اون همه حول و دلشوره الکی رو تحمل کنم برای همین خیلی راحت می خوام جلو برم البته امسال متفاوت با ۲ سال پیش چون اون موقع خیلی بی خیال بودمو هیچ زحمتی به خودم ندادم و در نهایتم قبول نشدم! ولی امسال در کمال آرامش با انگیزه و اراده می خوام جلو برم. امید به خدا ببینم امسال چی میشه. امسال برای من سال متفاوتیه. یا علی مدد...