.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

کنکور

امروز جلسه توجیهی بود برای کلاس کنکوری که ثبت نام کردم.اول اینکه خیلی خوابم می یومد مونده بودم چه طوری ۲ ساعتو تحمل کنم!!بعدش اینکه من برای کنکور( البته بگم که این کنکور، کنکور کاردانی به کارشناسیه، و بنده عملاً همه اضطرابهای کنکورو ۲ سال پیش تجربه کردم!) اصلا اضطراب نداشتم( کما فی سابق، ۲ ساله پیشو می گم). تا رفتیم سر کلاس نشستیم،‌جناب مشاور تشریف آوردن و شروع کردن به صحبت کردن، که بعله یه سری عواملی وجود داره که باعث می شه شما در کنکور موفق نشین ۱ـ....... ۲-......... ۳-........ ۴-اضطراب. و خلاصه جونم براتون بگه که جو صحبتو طوری داشت پیش می برد که منم دیگه داشتم باور می کردم که یکی از مسائل همراه با کنکور اضطرابه!!!! در عالم خواب و بیداری که داشتم حرفاشو گوش می کردم سعی کردم به خودم مسلط باشم تا یه سری صحبت هاش که به نظرم اراجیف می یومد روم تاثیر منفی نذاره! که جو کنکور بگیرتم مثه ۴ سال پیش که چه کارها و خرجها که من برای این کنکور لعنتی نکردم!!(البته این دفه دیگه فقط برای یه درس کلاس ثبت نام کردم چون خیلی توش می لنگیدم!!) و آخرش هم شاهکار مبارکو دیدم!!! دیگه عمراً دلم نمی خواد برای کنکور کارشناسی ناپیوسته اون همه حول و دلشوره الکی رو تحمل کنم برای همین خیلی راحت می خوام جلو برم البته امسال متفاوت با ۲ سال پیش چون اون موقع خیلی بی خیال بودمو هیچ زحمتی به خودم ندادم و در نهایتم قبول نشدم! ولی امسال در کمال آرامش با انگیزه و اراده می خوام جلو برم. امید به خدا ببینم امسال چی میشه. امسال برای من سال متفاوتیه. یا علی مدد...
نظرات 4 + ارسال نظر
فقط کلیک شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 18:19 http://www.adinehbook.com

بازاریابی اینترنتی ... هر کلیک 80 ریال ... به ما سر بزنید.

دختری که هیچ کس و جز تو نداره شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 18:30 http://banooyemah.blogsky.com

سلام

مسافری هستم به مقصد بهشت َ در این سفر به دنبال هم راهی میگردم که همسفر م باشد . همسفری متفاوت از دیگران با تفکر بالا و اهل علم و دانش با کوله باری از معرفت که همراهی ام کند شاید در این سرزمین یافتم
موفق باشی

MED شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 21:02 http://www.parseh-mp.blogsky.com

موفق باشی عزیز . ولی من برای کنکور اصلآ اضطراب نداشتم . نمیدونم چرا !!!

ارش دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:37 http://www.oab2.persianblog.com

سلام .چطوری
بدو بیا بد مسابقه ای گذاشتم .
از دست بدی تا اخر عمرت پشیمون میشی.
همرا با جایزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد