.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

معضل تکنولوژی

سالروز فتح خرمشهر بر همه ایرانیان مبارک.

 

فکر کن، هر روز تا لنگ ظهر می خوابی، بعد هلک هلک پا می شی ببینی کارهای اون روزچیه که ردیفش کنی. حالا امروز قرار باشه صبح ساعت 4:45 بنا به اقتضای همان کارهای هر روزی از خواب بیدارشی. شب هم ساعت 12:15 خوابیده باشی، اون وقت ساعت 1 نصفه شب با صدای ویق ویقه یه چیزی از خواب بیدارشی، اینقدرم گیج خوابی که نفهمی صدای ساعته، تلفنه یا موبایله. با جمع کردن کل حواس پنج گانه می بینی برات  مسیج دادن! شمارش هم برات آشنا نیست.یکی نیست بگه آخه بنده خدا اگه خودت نصفه شبی بیداری دلیل نمی شه که همه ملت بیدار باشن که. اون وقت شما اگه به جای من بودین

به همه تکنولوژی روز و شب!!بد و بی راه نمی گفتین!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
MED چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 16:55 http://www.parseh-mp.blogsky.com

یه بار هم یکی از دوستام ساعت ۵ صبح برام مسیج داد که ال جی شما را به ادامه خواب دعوت می کند . ولی خوب من خیلی وقته موقع خواب گوشی را سایلنت می کنم .

منم دیگه فهمیدم که باید همین کارو انجام بدم.

[ بدون نام ] یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:54

منم تبریک میگم این روز به یاد موندنی رو.سلام.به روزم.وقت کردین تشریف بیارین.منتظر حضور گرمتون هستم.بای

سلام دوست عزیز. ممنون از تبریکتون. شما ادرس وبلاگتون رو نذاشتید که من سر بزنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد