.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

رانندگی و مرد سالاری!!!

چرا یه عده از مردها فکر می کنن چون مردن باید زور بگن حتی اگه حق با اونا نباشه. فکر می کنن هنوز عهد بوقه که زوربگن؟! و بدتر از اون این زورگویی تو رانندگیه. همین که می بینن طرف یه خانومه با وجود اینکه خودش داره خلاف می یاد بازم طلبکاره. انگاری ارث باباشو خوردیم!

امروز از تو خیابون پیچیدم تو یه کوچه که یه طرفه بود و راه با من بود، مرده با کمال پر رویی انگاری که حق مسلمشه!(انرژی هسته ای حق مسلم ماست!!!!) اشاره می کنه برو عقب! منم گفتم شما برو عقب راه با منه. کلی هم موتور و دوچرخه می خواستن از کنار ما رد بشن که چون ورودی کوچه باریک بود نمی تونستن، راننده همین طوری سر جاش موند منم گفتم من پرروترم بچرخ تا بچرخیم!! حالا ادبت می کنم که دفعه دیگه خلاف نیای یا اگرم اومدی زور نگی من که دیگه یه بارش کردم ترمز دستی رو کشیدم همین طوری دست به سینه نشستم،  تو رانندگی به خودم شک ندارم تعریف از خود نباشه ولی دست فرمونم خوبه، رانندگی رو از بچگی یاد گرفتم برای همین سرعت عملم خوبه، لااقلش اینه که بابام تاییدم می کنن. یه 30یا 40 ثانیه صبر کرد دید حریفم نمی شه مجبور شد بره عقب، وقتی از کنارش رد شدم به من می گه بی شعور!!!! حرفی که زد دقیقاً لایق خودش بود.

خوشحالم از اینکه فهمید هر کسی در مقابلش چون که مرده، کوتاه نمی یاد.

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سیاه وش سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 13:33 http://roospigari.blogfa.com

به خداهمه ی مردااینجوری نیستن ( بیشترشون اینجوری ان! ‌) ‌ من از طرف اون عذر می خوام

اقا سیاوش می دونم همه اینطوری نیستن منم گفتم یه عده. در ضمن شما چرا باید معذرت خواهی کنین؟!

عرشیا سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 19:21 http://arshiya-joon.blogfa.com

سلام به اهالی شب ایرانی......وبلاگ شب ایرانی اب دیت شد خوشحال میشم با نظراتتون اسمون شب ایرانی رو ستاره بارون کنید...ارزومند ارزوهای شما..( شب ایرانی)

پیتر پراگ چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:10 http://shocoolat.blogsky.com

سلام! نه همه مردا اینجورین نه همه زنان مث شما نترسند ولی از کارت خوشم اومد ! مانا باشی

حمید جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 14:13 http://www.truelove.blogfa.com

سلام دوست عزیز!
خیلی خوب و جالب بود. وبلاگ زیبایی دارین.
به من هم سر بزن خوشحال میشم.

ای که می پرسی نشان عــشق چیست ؟ ........ عـــشق چیزی جــز ظــهور مـهر نیست!

عـــشق یـــعنی مهــر بـی چــون و چـرا ........ عـــشق یـــعنی کــــوشــش بـــی ادعـــــا
عـــشق یـــعنی مهــر بـی امـــــا ، اگـــر ........ عـــشق یـــعنی رفــــتـنِ بـــا پـــایِ ســـر
عـــشق یـــعنی دل تـپـیدن بـــهـر دوست ........ عـــشق یـــعنی جــان مـن قربــان اوست
عـــشق یـــعنی خـــواندن از چشمـان او ........ حـــرف هـــای دل، بــــدون گـــفـــتـــگـو
عـــشق یـــعنی عــــاشق بـــی زحــمـتی ........ عـــشق یـــعنی بـــوســـه ی بــی شهوتی
عـــشق، یـــــارِ مــهــــربــــان زنــــدگی ........ بـــــادبـــــان و نـــــردبـــــــان زنــــدگـــی

امیر پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 22:23 http://emitisshop.com

باید این آدمارو اینققققققققققققققققققققققددر بزنیشون انقققققققققققققققققققدر بزنیشون و بازم اینققققققققققققققققدر بزنیشون تا اونام اینققققققققققققققققققدر بزننت انقققققققققققققققققققدر بزننت تا منم اینقققققققققققققدر بخندم اینقققققققققققققققدر بخندم که از خندم مردم اینققققققققققققققققققققدر بخندن که..........ولش کن چی میگم من! سانسور نکن لطفا!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد