.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

بانک کشاورزی

آقا جان نظم و انظباط و شماره و نوبت به کمک تکنولوژی به ما نیومده!! دو روزه من علاف یه چک ام. دو روزه می رم بانک کشاورزی که مدتیه که با کلاس شده و باید قبل از مراجعه به یه سری از باجه ها نوبت بگیریم. روز پنج شنبه که رفتم برای باجه ی مهر شماره گرفتم.رو برگه  که  نوشته بود ۸ نفر در حال انتظار، مدت انتظار ۸ دقیقه. گفتم خوب تا کارم تو اون یکی باجه که شماره نمی خواد تموم شه نوبتم شده. در ضمن شمارم ۴۹ بود نگاه کردم دیدم مانیتور باجه، شماره ۴۱ رو نشون میده. گفتم خوب زود نوبتم می شه. خوش خیالی هم عالمی داره برا خودش!! کارم تو اون یکی باجه تموم شد دیدم کماکان مانیتور عدد ۴۱ رو نشون میده یه  ۵، ۶ نفرم ایستادن اونجا. گفتم شاید این مانیتور خرابه رفتم جلو از یکی از اقایون سوال کردم گفتن نخیر درسته باید صبر کنین تا نوبتتون بشه. گفت باشه. یه همان نام و نشون ۸ دقیقه شد۲۸ دقیقه! تقریبا هر ۵ یا ۶ دقیقه یه بار یه شماره صدا می زد بعدشم من هر چی نگاه می کردم می دیدم که یه ۷ ،‌۸ نفری جلوی باجه ایستادن. ای خدا اخه اگه اینجا به شماره پیش می ره دیگه چرا می رین اون جلو خوب هر موقع نوبتتون بشه صدا می زنه دیگه! تازه نکته جالبش اینجاس که بنده بعد از نزدیک به  نیم ساعت معطلی دیدم که بعد از عدد ۴۸ زد و خوند ۵۵!!!!!!!!!!!! دیگه دلم می خواست یه داد بکشم وسط بانک! و کماکان تعداد افراد ایستاده جلوی باجه هیچ تغییری نکرده بود. منم از فرط عصبانیت پا شدم اومدم بیرون حتی نرفتم بپرسم چرا اینطوریه شماره ها. چون می دونستم که جواب سر بالا میدن.

امروزم که دوباره رفتم گفتم شاید ۵ شنبه اول ماه بوده شلوغ بود حالا خلوته تا شماره گرفتم دیدم زده ۲۰ دقیقه زمان انتظار!!!  و همون بازیه همیشگی تجمع روبروی باجه!!!! مطمئنا این ۲۰ دقیقه به ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه ختم میشد، که من دیگه الکی خودمو علاف نکردم اومدم بیرون حالا موندم برای این چک مهر کی برم که خودم باشمو بانکو کارمنداش!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
سه قطره خون یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 00:49 http://biscuitpolo.persianblog.com

ممنون بابت لینک... همین الان متوجه شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد