.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

علاف کردن مردم!

من نمیدونم تو این مملکت کی می شه که ارباب رجوع رو دوره سر ندوونن، چرا اینقدر راحت وقت مردمو تلف می کنن.

من دیروزصبح ساعت7:40 رفتم اداره بازرگانی وقتی وارد شدم دیدم صدای روضه می یاد بعد رفتم قسمتی که کار داشتم دیدم مسئولش نیست ولی همکارش بود بیرون از اتاق یه چند دقیقه ای صبر کردم گفتم حتماً حالا پیداش می شه که همکار محترم این آقا از اتاق اومد بیرون و چراغو خاموش کرد و به من گفت کاری دارین. منم گفتم با اقای فلانی کار دارم گفت حالا که نمی یان تا ساعت 8:30. بنده 50 دقیقه تو ماشین مجبور شدم منتظر بمونم. حالا اینجا رو داشته باش، تا دوباره رفتم تو اداره دیدم هر کس داره از تو نماز خونه ی اداره می یاد بیرون و یه ظرف حلیم بادمجون دستشه!! بعدشم که رفتم تو اتاق یه 7_8 نفری منتظربودن، گفتم اقای فلانی برگه های من اماده نیست؟( حالا این برگه ها رو همیشه باید روز قبل تحویل داد و روز بعدش رفت برای تحویل گرفتن. منم برگه ها رو روز قبلش تحویل داده بودم) گفت یه 5 دقیقه طول می کشه، داشت تند و تند مهر می کرد و بعدشم برد پیش رئیس تا امضا کنه. من ساعت 9 بود که برگه ها رو گرفتم. یعنی 1 ساعت و 20 دقیقه من علاف بودم.

خوب درسته که این ایام، ایام فاطمیس اما نه اینکه به خاطره روضه و شکم مردمو علاف خودشون کنن!!

پ ن : من چقدر این مدت غرغر کردم، آخه چی کار کنم از این بی نظمیا کلافه می شم. اعصابو روانم می ریزه به هم.

نظرات 1 + ارسال نظر
بید قرمز جمعه 9 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 16:05

یکی از دوستان لطف کرده بودنو کامنت گذاشته بودن، از منم خواسته بودن که سانسور نکنم به خدا من پاکش نکردم. با وجود اینکه من تایید کردم ولی نمی دونم چرا پریده!! باور کنین عمدی در کار نبود. ببخشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد