.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

ممنون!!!!!!

خیلی ممنون از این همه لطف شما دوستان عزیز!! کلی شرمنده کردین منو! من نمی دونم چطوری این همه کامنت پست قبلی رو بخونم!!!!

نه،خدا  وکیلی کسی جواب سوال منو نمی دونست؟، که البته باورم نمی شه چون ماشالله همتون در فوتبال صاحب نظرین! یا اینکه تو این مدت کسی به این کلبه خرابه من سر نزده بود که البته تعداد بازدیدکنان از این پست چیزه دیگه ای می گفت!

باشه طوری نیست بالاخره به هم می رسیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
نوپا یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:29 http://www.taheri.blogsky.com

با سلام
عالی بود موفق و پیروز باشید در پناه حق
و ممنون می شوم نظر شما را هم بدانم



دل تنها

ندارم هیچ راهی و سرایی
ندارد عاشقی بر من هوایی
نه نوری نه چراغی در دل شب
که با نورش دهد نور همچو ماهی
نه باغی مالکش در این دیارم
شوم با حاصلش اهل بهایی
نه اشکی از فراقت همچو شبنم
بریزد روی گلهای جدایی
نه قلبی تا شود حیران و افسوس
ز نام عاشقی گم کرده راهی
نه چشمی تا ببیند از بصیرت
نگردد کور و خسته از نگاهی
نه جنگی کز وجودش خصم دولت
بیازارد دل خسته ز راهی
نه باری تا برم مقصد به تعجیل
به آهو جستجوی قطره آبی
نه پاهی پیش روم بهر ملاقات
ز سویش پیش روم چو ساربانی
نه دستی تا دهد دست تعهد
فشارد دست یاران با خدایی
نه راهی تا روم سویش شتابان
ز غفلت کج نرم گم کرده راهی
نه عشقی با دلم گردد دلارام
که با وصلش کنم نک زندگانی
نه نیشی تا زند بر پیکر من
ز راهی زخم شوم با تکه خاری
نه ساقی تا دهد یک قطره آبی
طبیبی او کند گردم شفایی
نه تختی تا نشینم همچو شاهی
نه قصه تا روم یکدم به خوابی
***

(نوپا)

پویا یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:43 http://pooyahammer.blogsky.com

بنا بر شنیده های این جانب
همسر دیوید دست ایشان را با سیگار اوف کرده بود تا دیگه به تماشاگرای زن چشمک نزنه
مثل میرزاپور خودمان که از راه دور به دختر های پرتغالی شماره گوشی باباشو میداد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد