.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

نیازمند یاری سبزتان هستم!

دوستای عزیزی که این وبلاگو می خونین، ازتون کمک می خوام. اگه خودتون یا دوست و آشناهاتون امسال توی کنکور کارشناسی ناپیوسته آزاد شرکت کردین و رشتتون کامپیوتره، ازتون خواهش می کنم که تراز آخرین فرد قبولی رو تو هر شهری که می دونین برام کامنت بذارین، برای یه تصمیم گیری درست شدیداً به دونستن این نکته احتیاج دارم. تو رو خدا اگه می تونین کمکم کنین. ممنون...

نظرات 3 + ارسال نظر
MED سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 20:00 http://www.parseh-mp.blogsky.com

آبجی جون ، متاسفانه من کسی رو سراغ ندارم . این کامنت من هم شد مثل اون جکه که یه شرکت برای استخدام یه سری شرایط میذاره ، یه ترکه میره دفتر شرکت ، ازش میپرسن شما واجد این شرایط هستی ؟ یعنی همه شرایط رو داری ؟ میگه نه ! میگن پس برا چی اومدی ؟ میگه اومدم بگم برا این کار اصلآ روی من حساب نکنین !!!

ممنون از جکت.

پیام چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:06 http://payamra.com

پس از ما کمکی بر نمیاد ...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:51

کامپیتر قزوین ۵۸۰۰ یا ۵۹۰۰

این دیگه چه کامنتیه، نه اسم داره، نه ایمیل نه ادرس و معلومه چی هست!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد