.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

قبول شدم...

امروز نتایج علمی کاربردی رو زدن. قبول شدم، حالا کجا؟، "فومن" ! بیشتر از 700 کیلومتر با اصفهان فاصله داره. با وجود اینکه شناخت زیادی از فومن نداشتم ولی یه مدت عجیب این فکر تو کلم بود که فومنم خوبه، و اونی که تو ذهنم بود، شد. خودم که می خوام برم ولی بابا فعلاً راضی نیستن. می گن باید ببینیم وضعیت انتقالی چه طوریه.

فومن یا هر شهر دیگه ای با وجود همه سختیهایی که می دونم داره، ولی جای خوبیه برای رفتن، برای مدتی دور بودن از نگاه ادمهای فوضول! برای اینکه کمتر عذاب بکشم.

برام دعا کنین...

نظرات 8 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:23 http://fekrnevesht.blogfa.com

سلام به شما بابت این موفقیتتون تبریک میگم و امیدوارم که در تمام مراحل زندگی موفق باشید.

پیام دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 18:33 http://payamra.com

تبریک و امید که بتونی بهترین تصمیم را بگیری ...

MED دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 18:49 http://www.parseh-mp.blogsky.com

سلام آبجی گلم . موفقیتت رو صمیمانه بهت تبریک میگم . فکر میکنم زندگی مستقل توی یه شهر دیگه خیلی به بزرگ شدن آدما کمک میکنه . البته باید ببینی رشته و مدرکی که در آخر میگیری ارزش این سختی رو داره یا نه . در هر حال امیدوارم موفق باشی .

ممنون. رشتمو دوست دارم و مدرک علمی کاربردی هم معتبره، زیر نظر وزارت علومه.

شیوا سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 13:32

وای مبارکه تبریک کلوچه ی فومنی جونمی جون نمی دونی چقدر خوشحالم هیچ وقت از موفقیت کسی اینقدر خوشحال نشده بودم مبارکه

ممنونم شیوا جون. شناخت زیادی از فومن ندارم یعنی تا حالا نرفتم اگه اطلاعاتی راجع بهش داری ممنون می شم بهم بگی.

مسعود چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 http://fekrnevesht.blogfa.com

فکر کنم شیوا عاشق کلوچه های فومنیه مگه نه؟

خودش که این طوری می گه. پس حتما دوست داره.

پرسه پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 16:46

به به ... تبریک خانوم ... امیدوارم موفق باشی ... اون باهای کامنت بوی کلوچه میاد ... مارو یادتون نره!

تقت چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 00:57

سلا

م

سلام

رضا دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 19:43

سلام
من هم فومن قبول شدم!
مبارک باشد، ۲۰ تا ۲۶ فروردین ثبت نامه.

موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد