.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

دلم گرفته

این روزها حال و حوصله ندارم. این طور که بوش می یاد، من، و شاید، من و خواهر کوچیکم امسال عید تنهاییم. از قرار معلوم مامان و بابای گرامی می خوان فلنگو ببندنو برن کربلا!! من نمی دونم کی زیر پای اینا نشست که تو این نا امنیه عراق برن اونجا. برای حرف ما هم تره خورد نمی کنن که! در ضمن معلوم نیست تکلیف من بیچاره چی می شه. هنوز خونه نگرفتم.

هر سال این موقع بوی بهار رو استشمام می کردم، همه حرکتها خبر از اومدن بهار می داد، ولی، امسال اصلاً حال و هوای بهار رو ندارم. تنها چیزی که قشنگه، برگهای سبز درختهاس. و شکوفه های یه سری از درختها. این فصل اصفهان واقعاً قشنگه. شهرداری هم هر سال این موقع کلی به شهر می رسه، نرده های پلها و جدولهای خیابون ها رو رنگ می کنه، کلی پارک ها رو گل کاری می کنه، و تو یه جمله شهر رو برای پذیرایی از مهمونهای نوروزی آماده می کنه.

نظرات 5 + ارسال نظر
مسعود چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:24 http://fekrnevesht.blogfa.com

سلام
طبیعت همیشه قشنگه چه بهارش چه پاییزش.دل گرفتن هم وثت نمیشناسه وقت و بی وقت میاد سراغ آدم

پرسه چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 18:39 http://www.parsetoopastoo.blogfa.com

وای مردم از بس اول شدم!!!
ایشاللا به سلامت میرن و برمیگردن ...
آره این درختا که خشکن و پر از برگای کوچولوی تازه دراومده منو کشتن!!!
به نوشته‌هام لطف داری خانوم (ماچ!) :)

مسعود جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:53 http://fekrnevesht.blogfa.com

سلام
ممنون از نظرات خوبتون.
من باز هم به روزم.

شیوا جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 19:16

بر عکس من امسال دلم گرفته نیست چون می دونم دیگه چیزی برای از دست دادن ندارم می رم تا گذشته هامو پیدا کنم و باهاشون خلوت کنم شاید این بخش گم شده رو ژیدا کردم و دوسش داشتم کسی چه می دونه

صدر دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:24 http://khodkar.blogsky.com

سلام!
:::::
::::::
::::::
پیشاپیش عید و تبریک میگم.
سال خوب و پر از موفقیتی داشته باشی
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد