.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

تجربه غربت

می شه تو زندگی با یه نفر غیر از خونواده خیلی مسائل رو تجربه کرد. اینکه با افراد مختلف که از یه خونواده با یه فرهنگ متفاوت هستند چه طوری برخورد کرد، چه طوری پیشنهاد داد، چه طوری انتفاد کرد. و حتی خیلی چیزها در مورد خودمون کشف کنیم اینکه در مقابل یه همچین ادمهایی تو شرایط مختلف چه عکس العملی نشون بدیم. جدای از سختی هایی که داره این خوبی ها رو هم داره. و زندگی تو غربت هم خودش یه تجربه اس. مزیت هاش هم بزرگ شدنه،

 صبور بودنه، قوی شدنه.

 

دو هفته پیش رفتم ماسوله. یه شهرک قدیمیه که خیلی قشنگه. تقریبا 30 کیلومتر با فومن فاصله داره. چند تا از عکس هاشو می ذارم اینجا. اگه تا حالا نرفتین وقتی از این طرفا اومدین حتماً یه سر بزنین.من دفعه اوله که عکس آپ لود کردم و گذاشتم تو وبلاگ برای همین یه مقدار ناشی وار عمل کرده باشم در زمینه کوچک کردن اندازه عکس! امیدوارم با تجربه این کار رو بتونم به خوبی انجام بدم.

پ.ن:

اندازه عکسها روتغییر دادم و دوباره اپ لود کردم. این دفعه خیلی بهتر شد.

 

 

        ماسوله

 

 

          ماسوله

 

نظرات 4 + ارسال نظر
گواش چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 19:26

خیلی خیلی خیی جای قشنگیه.

MED پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 00:14 http://www.parseh-mp.blogsky.com

سلام آبجی. پس داری یه مدل زندگی جدید رو هم آزمایش میکنی !! برا آیندت خوبه.
عکس ها یه کم بزرگه (سایز ۲۰*۱۵ برای وبلاگ خوبه). بهتره قبل از عکس هم چند تا فاصله بزنی تا عکی به گوشه صفحه نچسبه و بیاد وسط.
ببین، من رو خواهرم غیرت دارما، این مجید کیه ؟؟ هان ؟

سلام. مرسی از راهنماییت. خوب نزن حالا!! مجید شوهر خواهر بندس که چند هفته پیش با خواهرم و پسرشون اومدن پیش من. فکرت به راه بد نره!

پیام چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 19:07 http://payamra.com

سالها قبل رفتم و هنوز توی خاطرمه ...

شهرام دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 19:04 http://mylovely.blogksy.com

سلام.
جای واقعا قشنگی هست اینجوری که از عکس پیداست.
این عکسارو که دیدم حسودیم شد نرفتم اینجا تاحالا.
مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد