.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

حرف از دل گرفته اس!

عجیب حالم بد بود بغض گلومو گرفته بود، منتظر یه تلنگر بودم که بزنم زیر گریه، گفتم مییام یه پست از حال و هوای خودم می نویسم؛ ولی، وبلاگ مد(به کسر میم) رو که خوندم ناراحتیهای خودم از یادم رفت! دیدم نه یه نفر دیگه هست که دلش خیلی خیلی بیشتر از من پره. من کوتاه اومدم از نوشتن، لا اقل تو این پست.

حرف آخر اینکه، اصفهانم.

نظرات 2 + ارسال نظر
MED چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 00:38 http://www.parseh-mp.blogsky.com

آبجی جون، دلتنگی هم یه حسه که گاهی میاد سراغ آدم. ولی به نظر من تاثیرش از بقیه حس ها موندگار تره.
ممنون که به فکر بودی و حالم رو پرسیدی (توی چت). من خوبم، یعنی الان خوبم. از گذشته فقظ درس گرفتم و فراموشش کردم.
اصفهان خوش میگذره؟

خوشحالم از اینکه خوبی.
می گذره!

قلم........ پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:56 http://sarneveshtman.blogfa.com

سلام/جای خوبی مشغول تحصیل شدین.منظره زیبایی داره/دلتون رو هم بسپرین به خدا همه چیز به تدریج درست میشه.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد