.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

پایان کابوس نمره!

الان که دارم که این پست رو می نویسم نیمه شبه. از ساعتش هم می شخصه. تمام خستگی طول این ترم تحصیلی الان از تنم در اومد! حالا عرض می کنم چرا؟ سر شب چون خسته بودم زود خوابیدم. حدود ساعت 2 بود که بیدار شدم نمی دونستم ساعت چنده، گوشی رو نگاه کردم دیدم نزدیکه ساعته دو هستش و یه اس ام اس اومده، وقتی بازش کردم دیدی یکی از دوستام نمره اون تا درسی رو که نزدیکه دو ماه از امتحانش گذشته و استادش هم خیلی ما رو اذیت کرد فرستاده، 12 و 15.از فرط خوشحالی دیگه خواب از سرم پرید! این وقت شبم کسی بیدار نیست که من از خوشحالیم باهاش حرف بزنم! خوب دیگه اینم از ویژگی خانوماس که چه تو لحظها های شادی وچه ناراحتی باید با یکی حرف بزنن! من برای این دو تا درس دیگه خودمو زده بودم به بی خیالی، یعنی دیگه توانی برای حرص خوردن برام باقی نمونده بود گاهی اوقات فکر می کردم که چه طوری باید ترم دیگه این درسو با ازمایشگاهش خوند! ولی الان در کمال خوشحالی می بینم که کابوس این دو تا درس تموم شده. ولی خداییش این استاد همه این مدت تابستون رو به دهنم زهر کرد. خیلی حرص خوردم. متاسفانه من یه ادمیم که زیاد صبور نیستم و برای مسائل مختلف وقتی به بن بست بخوره و بدونم کاری از دستم بر نمی یاد خیلی حرص می خورم. و این خیلی بده. چون خودم یه موقع هایی احساس می کنم که به اندازه چند سال پیر شدم!

نظرات 8 + ارسال نظر
بهار-فرشته معصوم پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 http://www.sinlessangel.blogsky.com

دیر گاهیست که تنها شده ام قصه غربت صحرا شده ام وسعت درد فقط سهم من است بازهم قسمت غم ها شده ام دگر آیینه ز من بی خبر است که اسیر شب یلدا شده ام من که بی تاب شقایق بودم همدم سردی یخ ها شده ام کاش چشمان مرا خاک کنید تا نبینم که چه تنها شده ام....
سلام عزیزم!!!
زیباو دوست داشتنی مثل همیشه...
به روزم خوشحال میشم ببینمت.
با آرزوی بهترینها: بهار

زینب پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:47 http://www.zeynab73.blogsky.com

بهت تبریک میگم.

پرسه جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:16 http://www.parsetoopastoo.blogfa.com/

دقیقا عینهو من! نمره همه درسا اومده بود غیر همونی که مطمئن بودم میفتم! ... تازه پریروز نمره اش اومد! پاس شده بود ... کاملا احساستو درک میکنم!!! ... تبریک ...
( تاریخ کامنتمو نگاه کن!!! مام شب زنده دارم خانوم!) :)

مهسا جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:01 http://www.cheshmasalliii.blogfa.com

سلام

دوست داشتنی بمان برای خدا تا محبوب خلق شوی

به من هم سر بزنید خوشحال میشم

MED جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 18:14 http://parseh-mp.blogsky.com/

تبریک میگم آبجی. منم این روزها رو تجربه کردم. اون موقع به خودم میگفت خدایا میشه این ایستایی 3 و4 (که توی یه ترم داشتم و جزو درسهای سنگین ما بودن) رو پاس کنم. منم هر دوش رو توی همون ترم پاس کردم و وقتی نمره ها دیدم توی یه بخش از بدنم عروسی مفصل و با شکوهی بر پا شد. موفق باشی آبجی

[ بدون نام ] دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 22:15 http://www.wall.blogsky.com

سلام
نمره...می دونی زیاد برام نبوده...خدایی تا حالا هم به مشکل نخوردم..
اما می دونی گاهی که برام مهمه خراب ترش می کنم..
مثلا همین معارف ۱ یادمه تو ترمه اول کمترین نمرم بود...اونم ۱۱ نمی دونم چرا....فکر کنم چون تقلب کردم...اونم از روی یه خانم که گفت من همه را درست نوشنم! اینم یه جور تجربه بود که روی حرف هر کسی حساب نکنم مخصوصا خانم ها!

خوب حالا بدش به پست شما خورده این که دلیل نمی شه همه این طوری باشن!

زینب چهارشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 19:20 http://www.zeynab73.blogsky.com

اللهم کن لولیک الفرج
||||||||||||||*|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
||||||||||||||*|||||||||||||||***|||||||||***||||***|||||||||*||||||||||
||||||||||||||*|||||****||||*|||*|||||||*||||||||||||*||||||||*||||||||||
||||||||*****||||||*****************||||||||||||*||||||||*|||||||||
|||||||||||||||||||||****||||*||*||||||||***||||||**||||||||||*|||||||||
||||||||||*|*||||||||||||||||||***||||||||||||||||||*********||||||||||
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

♥♥♥ بهار-فرشته معصوم ♥♥♥ پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 http://www.sinlessangel.blogsky.com


~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-,
. |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-,
. ’,. . .. . .. .. ... . . .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’
.. ’~-,. . . . . . . . . . . . .. |. |. . . . . . . . . /
. . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’
. .سلام. . ... . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-,
. . . . . . . . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’,
. . . . . . . . .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
.خوبی؟ .. .. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’
. . . . . . ... .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’
. . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’
. . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-,
. . .اپ کردم. . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-,
. . . . . ....... . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. )
. . . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’""
. . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_
.منتظرم . . . . . .. |. . . . . . . . . . . }__""~,
. . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~,
. . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-,
. .بای . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .¸¸.¸.•*´¨)


هرکس به طریقی دل ما می شکند.
بیگانه جدا دوست جدا می شکند.
بیگانه اگر می شکند حرفی نیست.
از دوست بپرسید که چرا می شکند؟؟؟
سلام عزیزم!!!
زیباو دوست داشتنی مثل همیشه...
به روزم خوشحال میشم ببینمت.
با آرزوی بهترینـــــها: بهــــــــــــار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد