.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

پاسخ این سوال را نمی دانم!

همیشه وقتی به کوههای سرسبز شمال می رسیدم، وقتی این مغازه های چوبی فروشی وسط جاده های شمال رو می دیدم برام کلی جذاب بود. می گفتم خوش به حال اونایی که از این طبیعت بکر استفاده می کنن. خوش به حال اونایی که شمال زندگی می کنن. اما حالا، همین که می رسم به اون سرسبزی ها و طبیعت بکر بغض گلومو می گیره، این همه سبزی منو یاد غربت می ندازه، من همون جاده کویری و بی آب و علفو که برای خیلیها تحملش زجر آوره، دوست دارم! بعد از سه هفته الواتی (که از اول مهر داره می گذره)امروز دارم می رم شمال، دیگه بسه، برم سر درس و دانشگاه.

تو دوره دبیرستان یه معلم ریاضی داشتیم که خیلی دوستش داشتم. چند باری هم خونه اش رفته بودم و تلفنی باهاش در تماس بودم. تا اینکه دو سه سال پیش از خونه قبلیشون رفتن و من چند باری زندگ زدم و گفتن شماره ای ازشون ندارن. تا اینکه سه روز پیش با یکی از دوستام که معلم مشترکمون بود رفتیم خونه قبلیشون و شماره جدیدش رو از همسایه اشون گرفتیم. دیروز بهش زنگ زدم هنوز همونطور با خوشرویی تحویلم گرفت. وقتی بهش گفتم که شمال قبول شدم، گفت: بَه، کِیف کن از اون هوا! گفتم دعا کنین بهم انتقالی بدن، گفت: اینقدر بچه مامانی نباش! هر چی فکر می کنم اینجا چی داره که دل کندن ازش سخته و اونجا چِشه که ازش فراریم، به نتیجه ای نمی رسم! دارم سعی می کنم قوی باشم.  اونجا نمی تونم زود به زود آن لاین شم، پس همین جا به خاطر کمتر سر زدن بهتون و اینکه کامنتها دیر تایید می شه عذر خواهی مکنم. برام دعا کنین.

نظرات 9 + ارسال نظر
گواش جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 13:24 http://guash.blogsky.com

دعا می‌کنیم...

مامان دنی شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 00:04 http://daan2006.blogfa.com

موفق باشی خانومی و هر جا هستی خدا پشت و پناهت باشه

یه خواهر کوچولوی مهربون شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 00:28 http://www.a17.blogsky.com

این جا چیزی نداره که تو نتونی ازش دل بکنی. اینجا تو رو داره با کلی خوبی از خودت که وقتی می ری تا کلی وقت ادمو می ذاری تو خماری.
لحظه لحظه ی زندگی همش خاطره اس. سعی کن بهترین خاطره ها رو برای خودت ثبت کنی.
خیلییییییییییییییییییییییی ماهی .
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی ماهی.
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

فهیم شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 http://talktoyou.blogfa.com

ما هم دعا میکنیم... الان داری میشی مثل گوجه تو عکس پایین!
سخت نگیر ... تو دیگه بزرگ شدی درخت من ... نهال که نیستی... تازه شمال بارون هم بیشتر می اد واست بهتره....
با من در تماس باش
خوش باشی

یه خواهر کوچولوی مهربون شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:47



_____hug*hug*____________*hug*hug*_______
_____*hug*___*hug*____*hug*___*hug*____
___*hug*______*hug*_*hug*_______*hug*__
__*hug*__________*hug*__________*hug*__
__*hug*________________________*hug*___
___*hug*_______________________*hug*____
____*hug_____________________hug*______
______*hug*________________*hug*_______
________*hug*____________*hug*_________
__________*hug*________*hug*___________
_____*hug*___*hug*____*hug*___*hug*____
___*hug*______*hug*_*hug*_______*hug*__
__*hug*__________*hug*__________*hug*__
__*hug*________________________*hug*___
___*hug*______________________*hug*____
____*hug_____________________hug*_____
______*hug*_________________*hug*______
________*hug*_____________*hug*________
__________*hug*________*hug*___________
_____*hug*___*hug*____*hug*___*hug*____
___*hug*______*hug*_*hug*_______*hug*__
__*hug*__________*hug*__________*hug*__
__*hug*________________________*hug*___
___*hug*______________________*hug*____
____*hug____________________hug*______
______*hug__________________hug*_______
________*hug*_____________*hug*________
__________*hug*_________*hug*__________
_____________*hug*____*hug*____________
______________*hug*_*hug*______________
_________________*hug*_________________

**عیییییییییییییییییییییدت مبارررررررررررررررررررررررررک**
بووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووووووووووس

قلم..... شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 http://sarneveshtman.blogfa.com

ببین یک جمله از علی میگم...حضرت علی میگه تو اگر نباشی بهشت رو میخوام چیکار....بهشت برای علی با حضور اون معنا داره حتی اگر...
هر جا که معشوقی باشه و تعلقی و یا خاطره ای شک نکن همانجا بهشت زمینی تواه...................

دختر ایرونی یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 13:11 http://www.dokhtar-e-iran.blogfa.ir

شمال با تمام زیبائی هاش زندگی کردن بیشتر از ۳ روز محاله

اما یادت باشه درسخوندن تو شمال صفائی داره هااااااااااااا

خانومی برات دعا می کنم جزء فارغ التحصیلان ممتاز باشی

دختر ایروونی عزیز
محال نیست ولی سخته. من که بچه آفتابم زندگی تو بارون برام خیلی سخته. وقتی چند روز پشت سر هم بارون بیا خیلی دلم می گیره.

عارفه جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 16:00 http://www.a17.blogsky.com

یادت نره از خاطرات خوب و هوای بارونی شمال برامون بنویسیا.

من خودم و مسعود یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 13:34 http://3tadoost.blogsky.com

آره ! هیچ جا اصفهان نمیشه ! P:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد