.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

نابغه!!!

اول از تک تک دوستانی که به من لطف داشتن خیلی خیلی ممنونم. واقعاً کامنتهای شما دوستان رو وقتی می خونم برام قوت قلبه. اینکه می بینم یه سری باهام همراهن و به یادم هستن.

 

فکر کنم بعد از بیست سال یا شایدم بیشتر، از اولین نقاشیهای که می کشیدم و معنی دار بود، داره می گذره، و من بعد این مدت تازه دوزاری مبارکم افتاده که اون خونه هایی که همیشه توی نقاشی هام  می کشیدم، اون پنجره ای که توی قسمت مثلثی شکل(شیروونی) می کشیدم پنجره اتاق زیر شیروونیه!

چند تا از دوستام خونه ای که اینجا گرفتن دقیقاً زیرشیروونیه، و یه همچین اتاقی با این پنجره داره. من خیلی نابغه ام که بعد از ۲۰ سال اینو کشف کردم! نه؟!

 

تو این سایت  می تونین برای آینده خودتون نامه بنویسین و تاریخ هر موقع رو که بخواین بزنین تا براتون تو اون تاریخ فرستاده بشه. من پارسال این کار رو کردم ولی متاسفانه به اکثر اون چیزهایی که می خواستم نرسیدم. امسال باز همه برای آیندم نامه نوشتم به امید اینکه بتونم با نهایته تلاش به همه اونچه که می خوام برسم. انشاء الله...

نظرات 5 + ارسال نظر
حامد شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 17:15 http://www.ker86.blogsky.com

سلام ممنونم از اینکه منو به یاد کارتن زبل خان انداختید.کارتون قشنگی بود.وب قشنگی داری که امیدوارم موفق باشی.منم تازه شروع کردم به نوشتن از خودم.

دختر ایرونی دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 http://www.dokhtar-e-iran.blogfa.ir

درود خانومی

این سایته خیلی جالب بود،

عارفه سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 15:39 http://www.a17.blogsky.com

سلام قرمزی خانوم خوشگل. چطوری؟
دلم کلی برات تنگ شده . امیدوارم زودی بیای پیشم.
در مورد نابغه بودنتم باید بگم که اره نابغه ای اونم چه نابغه ای!
{نیشخند}
راستی این سایتی که داده بودی چه باهاله. اما وقتی واقعا باهاله که اون نامه ای رو که به اینده مون می نویسیم برامون اتفاق بیفته. نه اینکه ضد حال بشه.
همیشه سبز باشی
بوووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووس
بابای

زینب سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 22:01 http://www.zeynab73.blogsky.com

سلام
چه خوب.

قلم.... جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:03

سلام....
ممنونم از نظر خوبتون که فرمودین.....
و همینطور سایتی رو که معرفی کرده بودین...
راستی شمال خوش میگذره؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد