.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

التماس دعا

یادمه دفعه اولی که از شمال اومدم دائیم بهم گفت من درکت می کنم این اومدنها خیلی خوبه ولی رفتنهاش بده، من آخه سربازی یه شهر دیگه بودم. ولی من اون موقع نمی فهمیدم دائی چی می گه چون هنوز شرایط برام جا نیفتاده بود. ولی از اون دفعه به بعد هر چی که می رم و می یام یاد این حرف دائیم می یفتم. الحق و الانصاف که خیلی خوب گفتی. هر بار دارم با تمام وجود این حرفتو درک می کنم.

امروز دارم می رم. برام دعا کنین این امتحانای لعنتی به خیر بگذره، یه موقع هایی فکر می کنم مگه من دفعه اولمه که دارم امتحان می دم که اینطوریم! وقتی فکر می کنم می بینم دفعه اولم نیس که امتحان می دم ولی این مدلیشو تا حالا تجربه نداشتم، منظورم راه دوره!

این مدت نمی تونم اینجا سر بزنم. پس اگه عمری بود دیدار برای بعد از امتحانا. حلالم کنین. التماس دعا. یا علی مدد...

 

پ.ن: پارسال روز تاسوعا دلم بد جوری شکسته بود با همون حال و هوا خدا رو به حق اون روز پر سوز قسم دادم و ازش حاجتمو خواستم که بر آورده شد و امسال روز عاشورا از خدا حاجتمو می خوام اما نمیدونم آیا مثه پارسال بر آورده می شه یا نه.

پ.ن: عکس رو از اینجا بر داشتم.

 

 

یا حسین

نظرات 16 + ارسال نظر
پرسه دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 00:06

رفتی دختر خوب؟ ... الهی که همه امتحاناتو خوب و عالی بدی و سرحال برگردی خونه ...
خوش باشی اینقدم حرص نخور قرمزی گلم

مینا دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:06 http://sokoout.blogsky.com

سلام خسته نباشی
خیلی عالی بود برای منم دعا کن
اگه دوست داشتی لینک کن منو

دختر ایرونی دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:45 http://www.dokhtar-e-iran.blogfa.ir

مطمئن باش که برآورده میشه

***بهار-فرشته معصوم*** سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 13:21 http://www.sinlessangel.blogsky.com

سلام دوست خوبم...
به جشن تولدم دعوتت می کنم...بیا که خوشحال میشم...
تولد...تولد...تولدم مبارک.......
با آرزوی بهترینـــــــــــها:بهــــــــــار

عارفه چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 23:48 http://www.a17.blogsk.ycom

من خیلی برات دعا کردم.
ایشالا امتحاناتو خوب می دی .

شیطونک شاکی پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:51

این نیز بگذرد

شیطونک شاکی پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:51

به قول پاک بوم


دل شوره های شب امتحان که فکر می کردیم بزرگ ترین غصه دنیاست...نمی دونستیم غصه هائی هم هست که هیچ جوری درمون نمی شه.....

شیطونک شاکی پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:52

حال رو دریابب

و از زندگی لذت ببر

امتحان و رفت و آمد و همه ی اینا می ره

و روزایی می یاد که حسرت می خوری چرا اون قدر ناراحت بودم و نگران

شیطونک شاکی پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:53

بستنی زیاد بخور

موفق باشی

شیطونک شاکی دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:00

چی شد

زنده ای هنوز

یا امتحانا کشتنت (نیش)

شیطونک شاکی دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:00

بستنی زیاد بخور

موفق باشی

شیطونک شاکی چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:12

در چه حالی ؟

خوبی ؟

شیطونک شاکی چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:13

بستنی زیاد بخور

موفق باشی

مینا چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 22:04 http://sokoout.blogsky.com

سلام خوبی؟
ببین من خیلی از نوشتنت خوشم میاد یه نو رئالیسم نوشتاری که کمتر این روزا یافت میهش
به قولی
از دل میاد و به دل میشیه
منو لینک کن
عشق برای تو
مینا
در ضمن به روز هستم و منتظرت حضور سبز تو

شیطونک شاکی جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 14:55

اولش سخته ولی یه کم که تمرین کنی عادت می کنی

اون قدر کیف داره

مهدی جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 19:50 http://www.hichkasvadigaran.blogfa.com


فراموش نکنیم که این ماه در کنار یاد آوری دوران انقلاب ، یاد آور در گذشت " فروغ فرخزاد " است .

یادش گرامی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد