.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

زیارت

سال ۸۳ موقع تحویل تو حرم امام رضا بودم. اون سال بهترین سال زندگی من بود و این قدر خاطرات خوبی ازش برام باقی موند که هر موقع مرورشون می کنم غرق شادی می شم. امسال موقع تحویل مشهد نبودم ولی، قسمت شد هفته دوم برم پیش امام رضا. به خاطر تجربه زیبایی که از اون سال دارم ایمان دارم که از برکت وجود این بزرگ، امسال نیز سال متفاوت و ماندگاری خواهد شد. انشاالله...
نظرات 4 + ارسال نظر
سهیلا دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 http://www.gole-banafshe.blogfa

سلام
سال نو مبارک
و زیارتتون قبول درگاه الهی
همیشه شاد باشید

پرسه دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 19:58

زیارت قبول خانوم خانوما
خوش گذشت؟؟
پ.ن:
الهی جیز جیز نشی تو! من کجام مشکوکه آخه!!! حرف میندازی تو دهن مردما! :)

مانی مسیحا سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:23

زیارت قبول...

محمد طرزی رودی جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 17:05 http://www.mohammadtarzi.blogsky.com

خوب با عرض سلام
به نظر من مهم ترین چیز عقیده آدمه
و خوب امیدوارم که همیشه خوشحال باشی عزیزم
خوب گفته بودی که لینکت کنم و تو هم لینکم کردی ولی من که لینک خودم روندیدم
اما من لینکت کردم
حتمن بهم سر بزن و لینکم کن وبهم خبر بده و گر نه لینکت رو پاک نمیکنم
راستی تو از مشهدی؟؟؟؟؟؟
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد