.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

عکاسی در نوروز

این سوژه ها رو در ایام عید شکار کردم!

تا حالا چراغ راهنما با ۴ تا چراغ دیده بودین؟! من دفعه اولم بود که می دیدم!

چراغ راهنما

 

نمی دونم این کفشها چطوری به این زیبایی روی سیم های برق قرار گرفتن!

کفش

نظرات 7 + ارسال نظر
مسعود... سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 http://nashenasman.blogfa.com

سلام...
خیلی زیبا بود...عکسهاتون رو میگم ...خیلی زیبا بود...بخصوص اون کفشه روی سیمها

رضا بردستانی سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 13:09 http://www.rezabardiya.blogfa.com

سلام
ممنون از تشریف فرمایی شما دوست خوب
عکس اول زیبا بود اما از کی بود ؟ منبع رونگفتی

هر دو عکس از خودمه.

شنو چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 13:23


حتما موقع پرواز توی راه گیر کرده به سیم های برق
اون یارو هم خودشو مثل ما درگیر کفشش نکرده و
...
رفته ...
پریده ..!

سینا شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:47

یه سوال دارم
آیا این چراغ راهنما واقعا ۴ چراغ داره یا کامپیوتریه؟

اگه واقعیه میخوام آدرسش رو بدونم اگه میشه توی سایت بذارین یا به ID خودم ارسال کنید
ممنون میشم

سینا یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:13

دوباره سلام
نمیدونم چرا جواب ندادین
ولی ازتون خواهش میکنم جوابم رو بدین
من مشغول نوشتن یه داستان از دید یه چراغ راهنما هستم
ممنون میشم اگر بهم بگین این چراغ کجاس

دوست عزیز من برای شما پی ام گذاشتم ولی مثل اینکه نرسیده. این چراغ راهنما واقعیه. و هیچ تغییری توش داده نشده. توی اصفهان از این مدل چراغها چند وقته که زیاد گذاشتن. من این عکس رو اصفهان سر چهارراه شریعتی و محتشم کاشانی گرفتم. اگه بازم سوالی بود من در خدمتم. اون ای دی باران که دیروز شما رو کرد من بودم!

سینا شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:40

ممنون از جوابت
یه سوال دیگه:
این چراغها واسه قشنگیه یا رنگ خاصی داره؟ اگه داره چه رنگیه؟
اگه چیزی از این چراغها میدونی تو همین وب برام بنویس میام سر میزنم
خیلی خیلی ممنون

دوست عزی این چراغ واسه قشنگی نیس! کارائی داره. یعنی اون چراغی که پایینه نشون دهنده یه فلش چشمک زنه که ماشینهایی که می خوان به سمت چپ بپیچن بدونن که از روبرو هم ماشین می یاد و مواظب باشن. باشه یه عکس می گیرم و براتو می ذارم تو وبلاگ.

سینا شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:42

میتونی یه عکس از نمای این چهارراه بندازی
البته اگه تونستی
چاکرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد