.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

بهار

همیشه کنار اومدن با تغییر شرایط برای من سخت بوده و هست و این یکی از بدترین ویژگی هایی که من دارم. حالا این تغییرات می تونه تغییر محل زندگی یا تغییر زمان یا حتی تغییر فصل باشه. ولی خوشبختانه هیچ وقت با بهار مشکلی نداشتم حتی همیشه برای از راه رسیدنش لحظه شماری هم کردم.بهار برام یاد آور خاطرات خوبه و هوای بهاری خیلی بهم می چسبه. حاضر نیستم لذتهای این فصل رو با هیچ چیز عوض کنم.
نظرات 2 + ارسال نظر
بهارین چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 16:32 http://baharin.blogsky.com

سلام
دقیقا حرف های دل من و زدی...من از همیشه بهار و دوست داشتم...آخه اینجا بهار از نظر هوایی بهترین فصله و برای اومدنش روز شماری می کنم...
.
.
.
اتفاقا ما وقتی می خواستیم بیاییم خونه خودمون به قدری برای من سخت و طاقت فرسا بود که نگو..ماههای اول اصلا حال و حوصله زندگی کردن نداشتم...۳ سال و نیم پیش بود...دقیقا مهر ۸۳...
ولی کم کم با این تغییر سازگار شدم...

پرسه چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 16:48

به به! چه یهو 3 تا پست گذاشتی!
عکسا خیلی جالب بودن!

بهار بدک نیست ... اما اسفند محبوبترین ماه سال منه! :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد