.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

دیگه خود دانید!

باز هم، همه جرات و جسارتم رو جمع کردم و اخرین بازمانده از دندون های عقلم رو هم کشیدم و خیال خودمو راحت کنم. پارسال دو تا شو کشیده بودم، امسال هم دو تای دیگه اشو روونه دیار باقی کردم!

این دو تا دندونم که امسال کشیدم به مراتب راحتتر از دندون هایی بود که سال پیش کشیدم شاید دلیلش اینه که پارسال تجربه اش رو نداشتم و مسلما فکر می کردم که خیلی سخت خواهد بود ولی امسال بهتر از پارسال بودم. کشیدن دندون عقل درسته که در مرحله اول به دکتری که قرار اونو بکشه بستگی داره ولی خود دندون هم خیلی مهمه من یکی از دندون هام پوسیدگی شدید داشت و دندون موقع کشیدن اصلا پودر شد بیچاره شدم تا دکتر کشیدش هر لحظه فکر می کردم که الانه که فکم کنده بشه. و دو تا از دندونهام که یه نیمچه جراحی داشت و بخیه خورد ولی در کل خدا رو شکر که خیالم بابت این ۴ تا دندون راحت شد. بهتون توصیه می کنم اگه دکتر بهتون گفته که باید دندون عقلتون رو بکشید هر چه زودتر این کار رو بکنید چون اگه فکتون کوچیک باشه باعث به هم ریختگی دندون های دیگه می شه و اگرم هم پوسیده باشه هم می تونه به دندون کناری اسیب برسونه و هم موقع کشیدن مثل مال من پودر بشه. دیگه ببینید من چه قدر توصیه های پزشکی کردم، دیگه خود دانید!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
oko.ir دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:06 http://www.oko.ir

جای قلم توانای شما در حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها خالی ست...

عارفه دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 19:46 http://00koche00.blogfa.com

سلام دکتر جووون

خوبی؟

الهی بمیرم ، ظهر که اومدی قیافت دیدنی بود {نیشخند }

حالا بذار من همین ۴ تا دندون خرابم که دارم پر کنم تا به دندون عقل برسه

هر چند دندون عقل من هنوز در نیومده {نیشخند }

سبز باشی و بهاری

بوووووووووووووووووووووووووووس

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

دختر ایرونی سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:09 http://www.dokhtar-e-iran.blogfa.ir

والا جونم برات بگه : من هیچ کدوم از دندون عقلها رو رویت نکردم فقط یکی رو دکتر گفت داره خودش رو میکشه دربیاد اما نمیاد بیا جراحی کن ما هم حرف کوش کن مردیم و اون دندون را به دیار باقی فرستادیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد