.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

برنامه

دیگه الان کاملاً ادب شدم که وقتی می خوام یه پست جدید بنویسم به جای اینکه اول صفحه بلاگ اسکای رو باز کنم و توش بنویسم صفحه ورد رو باز کنم و اینجا تایپ کنم که اگرم اینترنت قاطی کرد نوشته هام نپره. از قدیم گفتن آدم عاقل از یه سوراخ دو بار گزیده نمی شه!(یا یه چیزی تو همین مایه ها بود) اما من اعتراف می کنم که این اتفاق دو بار برام اتفاق افتاد!!!

همیشه حسرت آدمهایی رو خوردم که تو زندگی روزمره و مطمئناً با نگاه باز تر اگه نگاه کنیم نه فقط برای هر روز بلکه برای آینده طولانی مدتشون هم  روی همون برنامه ای که برای خودشون قرار می دن پیش می رن. افسوس از یه بار که من بتونم به طور کامل و بدون هیچ نقصی طبق برنامه ای که می نویسم عمل کنم. تا یه برنامه می نویسم همه کارهای غیر پیش بینی شده یهویی اتفاق می یفته! نمی دونم این از بدشانسی منه یا از خوش شانسی من! البته بگم اگه برنامه برای بیرون رفتم و خرید کردن باشه به بهترین نحو عمل می شه!!! ولی اگه کاری باشه که من دوست نداشته باشم یا اون کار برام سخت باشه اون برنامه هیچ وقت عملی نمی شه. به غیر از برنامه ای که گفتم تنها برنامه ای که حدود 80% انجام شد و برای من راضی کننده بود برنامه درسی تو فرجه های ترم قبل بود که 20 واحد داشتم اگه رو اون برنامه عمل نمی کردم با اون درسهای تخصصی و سخت حتماً برام مشکل ساز می شد.

ولی واقعاً اون دسته از آدمهایی که برای هر ساعتشون برنامه دارن و طبق اون برنامه پیش می رن چه طوری می تونن به برنامه عمل کنن؟!

نظرات 5 + ارسال نظر
مانی مسیحا سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:46

از برنامه ریزی متنفرم...به نظرم مزخرف ترین اختراع بشر ساعت زنگ داره...!!! اصلا معنی نداره که آدم با زنگ ساعت از خواب بلند بشه...دقیقا وقتی باید بیدار شد که خوابت تموم شده باشه!!!!!!!
از تبریکت ممنونم عزیزم...

مسعود... سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 18:43

سلام...
برنامه خوبه...اما برنامه ریزی دقیق برای یه انسان ،اونو به یه روبوت تبدیل میکنه...من از روبوت شدن می هراسم...

پرسه سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 20:51

خوش نمیگذره بهشون باور کن :)
آره، به ظاهر همه چی تو زندگیشون مرتبه و سر جاش، اما اگه زندگیت برنامه داشته باشه، هیچوقت توی یه روز بارونی یهو نمیپری بیرون و نمیری واسه قدم زدن، چون تو برنامه ات نیست ;)
همه کیف لحظه های زندگی مواقعیه که همه چی یهو پیش اومده ...
یهو یهو یهو! کلا با "یهویی/اتفاقی" حال میکنم!

بولوت چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:29

با برنامه شون پیش میرن چون
الان برم این کار رو بکنم و باشه برا یه ساعت بعد ندارن

عارفه پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:14 http://00koche00.blogfa.com

بابا خوب این برنامه ریزی خداییش خیلی مزخرفه .

به نظر من ادم برنامه ریزی نداشته باشه بهتره چون دقیقا وقتی برنامه ریزی می کنه نمی تونه بهش عمل کنه { تشویش }

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد