.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

دمی با حافظ

راهی است راه عشق که هیچش کناره نیست 

آن جا جز آن که جان بسپارند چاره نیست 

 

هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود  

درکار خیر حاجت هیچ استخاره نیست 

 

ما را ز منع عقل مترسان و می بیار 

کان شحنه در ولایت ماهیچ کاره نیست  

 

او را به چشم پاک توان دید چون هلال 

هر دیده جای جلوه آن ماه پاره نیست  

 

فرصت شمر طریقه رندی که این نشان 

چون راه  گنج بر همه کس آشکاره نیست  

 

نگرفت در تو گریه حافظ به هیچ رو 

حیران آن دلم که کم از سنگ خاره نیست

نظرات 4 + ارسال نظر
ژاله جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:30 http://busy.blogsky.com

صلح جهانی یا جنگ؟
خوشحال می شم نظرتونو بدونم در بلاگم.

کامی شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 00:45 http://www.amooyadegar.blogsky.com

سلام
چرا این روزا تو هر بلاگ میرم حرف ازعشقه
آخه این عشق چی داره
جزء دردسر ،دل شوره،وقت تلف کنی،مشغولیت ذهنی،چیز دیگیه ای نداره
من موندم شایدم من لیاقت عاشق بودن رو ندارم
خلاصه پیشش ما بییا

حق با شماس. این پست من عشق رو تداعی می کنه برای خواننده ها، ولی اگه بگم من عاشق نیستم شاید کسی باور نکنه!

مانی مسیحا یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:41

اگه کسی رو پیدا کردی که انقدر عاشق بود،سلام منو بهش برسون!!!!!!

مسعود... دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 18:39

عشق ...
گاهی عشق پرورش یافته نیاز است...گاهی عشق مولود غرور...گاهی با این عشقها حس میکنیم که عاشقیم!!!!
عشق نه مولود عاشق است نه محصول کرشمه معشوق...عشق آمدنی است بی هیچ بهانه ای...وقتی آمد نمیرود...بی هیچ بهانه ای...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد