.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

چند سالی هست به آخر سال که نزدیک می شیم، یه نگاهی می ندازم به سالی که پشت سر گذاشتم، و چک می کنم ببینم تو اون سال چه کارهایی انجام دادم. امسال هم طبق روال هر سال، این کار رو انجام دادم. باید بگم که از نظر علمی سال نسبتاً خوبی رو داشتم. سالی که تونستم تو مقطع کارشناسی ناپیوسته کامپیوتر فارغ التحصیل بشم. سالی مجدداًآموزش زبان انگلیسی رو شروع کردم و امیدوارم که این بار دیگه به طور پیوسته بتونم ادامه اش بدم و توش موفق باشم. از نظر کاری هم باید بگم خوب بود. خوش بختانه بلافاصله بعد از تمام شدن درسم و برگشتن به اصفهان، تو یه شرکت مشغول کار شدم. برای اول کار خوبه. راضیم. امیدوارم که سال جدید سال پربارتری باشه. از نظر روحی هم خوب بود. خیلی خوب تونستم با شرایط کنار بیام و تونستم به استرس هام خوب غلبه کنم. این برام خیلی ارزشمنده.  

نظرات 4 + ارسال نظر
دختر ایرونی چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:50 http://www.dokhtar-e-iran.blogfa.ir

خیلی خوشحالم که سال خوبی داشتی امید که سال بعد کلی بهتر باشه برات
میخوام جلو جلو تبریک سال نو بگم و برم

پس الهی که یه سال پر از لحظات شاد را آغاز کنی


شادزی و سربلند

دختر ایرونی عزیز ممنون برای تبریک.
منم برای شما ارزوی سال خوب و پربار دارم.
اگه تو صفحه جدیدی قلم زدی من رو بی خبر نذار.
شاد باشی.

پرسه چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:52

خوشحالم سال خوبی رو پشت سر گذاشتی عزیزم
امیدوارم سال خیلی خوبتری رو شروع کنی
بوس

مینا چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 15:52 http://minamansouryyy.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟
امسال برای من که افتضاحه بعد سحر اصلا حوصله برام نمونده
همین وبلاگو هم همینجوری مینویسم
سال نورو برات خوب میخوام از خدا
و امیدوارم خوب باشه
منم بروز کردم برای سال جدید
بهم سر بزن
اینم لینک خواهر کوچولومهWww.nikoomansoury.blogfa.com
تازه وبلاگشو باز کرده به اونم سر بزن اونم دلش کمتر از من نگرفته
سال خوبی داشته باشی عزیزم فعلا بای

سهراب چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 23:00 http://2kalameh.blogfa.com

خدا رو شکر که خوب بوده. مخصوصا از نظر کاری. آخه بچه ها بعد از فارغ التحصیلی خیلی افسرده میشن.
امیدوارم که سال ۸۸ بهتر هم باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد