.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

من کلاْ آدم خیلی خواب آلویی هستم و اینو تو فامیل همه میدونن. از بچگیم همه بهم می گفتن تو باید عروسیت رو ظهر بگیرن!! عروسی که هیچی مراسم عقدم هم شب شد! 

با وجود همه خواب آلودگیا این شبهای قدر توفیق داشتم که برم احیا. امیدوارم که امشب هم خدا بهم توفیق بده و بتونم برم.  

تو ماه رمضون کولاک کردم از بس خوابیدم. صبح ها که تا لنگ ظهر خوابم بعد از ظهر هم یه دو ساعتی می خوابم! ولی باید یه فکر درست و حسابی برای بعد از ماه رمضون بکنم. دیگه بخور و بخواب بسه. 

امشب من رو از دعای خیر خودتو فراموش نکنین. التماس دعا.

گاهی اوقات آدمها چه قدر عوض می شن. چه از نظر ظاهر، چه از نظر اعتقادی. دوستایی رو توی فیس بوک پیدا کردم که از زمین تا آسمون با اون شناختی که هفت سال پیش ازشون داشتم متفاوتن. واقعاً شرایط، زمان و مکان چه قدر می تونه تآثیر گذار باشه؟

خیلی وقتها فکر می کنم که خدا چه قدر صبوره!

امسال ماه رمضان بدون صدای استاد شجریان حال و هوای ماه رمضان های سال های قبل رو نداره! 

 

پ.ن: ببخشید که این مدت نتونستم پست جدید بذارم. خیلی سرم شلوغ بود. و خیلی ممنون از همه دوستانی که تو پست قبل تبریک گفته بودن.