.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

دردودل

چهار ماهه که دیگه سر کار نمی رم. کاری که پر از استرس باشه و با سیستم کاری مشکل داشته باشم برام عذاب اوره. برای همین تصمیم گرفتم که دیگه نرم. ولی کلاس زبان رو دارم ادامه می دم البته با توجه به وقفه ی سه ماهه ای که توش افتاد ولی دوباره شروع کردم. از اسفند پارسال که شروعش کردم به خودم قول دادم که دیگه این دفعه رهاش نکنم. از یه طرف بی کاری اذیتم می کرد و دیدم بهترین ستونی که می تونم نگهش دارم زبانه، از طرف دیگه هم قولی که به خودم داده بودم رو فراموش نکردم.

هفته پیش استادمون گفت چیزهایی که تو بزرگ شدن شما تاثیر داشتن چیا بودن؟ چند تا گزینه برای من موثر بوده، مهترینش خانواده بوده، بعدیش دوست خوب، دوستانی که تعدادشون به اندازه انگشتهای یه دست هم نمی رسه! ولی خیلی تاثیر گذار بودن برای من. گزینه بعدی سفر بود. همیشه عاشق سفر بوده و هستم. و دوست داشتم و دارم که جهانگرد بشم. همیشه به بابام می گفتم کاش می شد ادم 6 ماه اول سال کار کنه و 6 ماه دوم سال بره سفر. و گزینه اخر اینترنت بود. که از حدود 7 سال پیش باهاش اشنا شدم. قبلا هم گفتم که با چت کردن شروع کردم که همون چت کردن هم برای من تجربه ی خوبی بود. و وبلاگ خونی که لذت بخش ترین ساعتها رو باهاش سپری کردم. تمام ساعتهای تنهاییم بهترین غمخوارم بود. بودن در کنار دوستان مجازی و همراه بودن با نوشته هاشون برای من خیلی دوست داشتنیه. الان دیگه خیلی کمتر از قبل می یام اینجا ولی همیشه به دوستان قدیمیم سر می زنم و وقتی که با نوشته هاشون همراه می شم همون حس و حال قدیمی رو پیدا می کنم.

نظرات 7 + ارسال نظر
ستاره یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 22:49 http://ashnaye-gharib.blogskay.com

سلام و شبتان بخیر

با این متنی که نوشتید ....یعنی به دوستان جدید و یا بازدیدکنندگان جدید سر نمیزنید.

انشاالله که اینطوری نباشد.اگر دوست داشتید خوشحال میشوم که شما را ببینم.

در پناه حق

چرا به دوستان جدید هم سر می زنم.
ممنون از حضورتون.

دوست عزیز متاسفانه نمی تونم وبلاگتون رو باز کنم، یعنی یه صفحه باز می شه که هیچ وجه شباهتی با وبلاگ نداره!!

سهراب یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 23:57 http://2kalameh.blogfa.com

خیلی وقتها نوشتن کمک میکنه که به آرامش برسی. این رو با تمام وجود درک کردم.
سعی کن دوباره مثل سابق به وبلاگت جون تازه بدی. حیفه...
ما هم میاییم و میخونیم. قول میدم.

خیلی ممنون از دل گرمیتون.

شهرام دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:17 http://saharfilm.blogfa.com

سلام بید قرمز
خیلی اتفاقی از این طرفا رد میشدم که دیدمت.
گفتم یه سلام و علیکی کنم و خسته نباشید بگم.
راستی چرا بید قرمز؟!
موفق باشید.

سلام.
دلیل خاصی نداره انتخاب این اسم. فقط یه زمانی بید قرمز خیلی توجهمو به خودش جلب کرد.

yashar دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 http://bit.ly/67w8Iq

سلام . من هر روز به وبلاگت سر میزنم . واقعا دست طلا ، به منم یه سری بزن خوشحال میشم

مسعود... دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 18:24

سلام...
به نظر من کار اگر عذاب آور باشه بهتره دیگه آدم ادامه اش نده...اما برای دوران بیکاری هم باید فکری کرد...
ممنونم که هنوز هستین و مینویسین...

اقا مسعود منو شرمنده نکنین تو رو خدا.

مانی مسیحا سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 22:36

کار خوبی کردی کارت رو ول کردی...
راستی من هم اینترنت رو با چت رومهای یاهو شروع کردم!

یک دوست پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 14:35 http://parazit89.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی دارید اگر مایل هستید من را با نام پارازیت لینک کنید تا شما را با هر نامی که خواستید لینک کنم...[گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد