.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

این مدلشو ندیده بودم!

خیلی حرفه که آدم اسمش برای قبولی ها همراه با کد شهر قبولی تو اینترنت باشه ولی تو روزنامه نباشه!! برعکس این مدلو چندین بار شنیده بودم ولی این یکی رو نه. اسمم تو روزنامه نبود!! من نمی دونم این دیگه چه صیغه اییه؟! چندین بار زنگ زدم دانشگاه فومن ولی اصلاً تلفنو جواب نمی دن. حالا باید یه شونصد هزار بارم زنگ بزنم سازمان سنجش ببینم کسی جواب گو هست یا نه. یا اینکه پاشم برم فومن که فقط از قبولی مطمئن شم. ولی آخه مگه می شه. حتماً من قبول شدم، مگه نه؟!! خوب اخه کد رشته رو زدن و این کد دقیقاً جزء یکی از همون کدهایی که من انتخاب کردم. نمی دونم والا این دیگه چه مدلشه. خدا این سردر گمی رو برای هیچ کس نخواد.

نظرات 1 + ارسال نظر
MED چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 18:48 http://www.parseh-mp.blogsky.com

حتمآ یه اشتباهی شده . من مطمئنم قبول شدی . نگران نباش عزیز .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد