.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

درد و دل

دلم برای خورشید تنگ شده. از شنبه تا چهارشنبه(دیروز ) همه اش بارون می یومد. امروزم هوا ابره. ابری که به این زودیا تصمیم نداره تموم بشه. بارون خوبه ولی به شرطی که خیلی ادامه دار نشه. تو اصفهان صبح ها با صدای زنگ ساعت از خواب بیدار می شدم اینجا با صدای مرغ و خروس و غاز و اردک! از در خونه که می یام بیرون این موجودات با محبت سلام صبح به خیر می گن!! اینم یه جور زندگیه دیگه.

درس خوندن برام سخته. یعنی این مدل درس خوندن برای دانشگاه برام سخته. چون دو ساله اینطوری درس نخوندم. تو این مدت هر چی خونده بودم برای کنکور بوده و جنبه تستی داشته یه کم طول می کشه تا بیفتم رو روال درس خوندن.همه استادهای دانشگاه خوبن. فقط مشکل یکی از استاد هاس که خداییش خودش هیچی بلد نیست! و همون جلسه اول به وضوح اینو نشون داد. هنوز هیچی نشده گفته باید یه موضوع پروژه انتخاب کنیم. ما اصلا نمی دونیم باید چی کار بکنیم رو این موضوع.  می دونم با وجود این استاد از این درس به هیچ جا نمی رسم.

نظرات 8 + ارسال نظر
مسعود پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 18:19 http://fekrnevesht.blogfa.com

سلام
فضای زیبایی ازطبیعت و تلاقی اون با دانش و تجدد ترسیم کردین.امیدوارم این همگرایی بین این دو عنصر در شما تاثیر مثبتی داشته باشه.

منم امیدوارم.

MED پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 18:58 http://www.parseh-mp.blogsky.com

از خواب بیدار می شدن اینجا با صدای مرغ و خروس و غاز و اردک هم یه نوع زندگیه. اتفاقآ جالب هم هست .

اره تازه شبها هم با صدای قورباغه می خوابیم! جدی می گما.

پرسه پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 23:58 http://www.parsetoopastoo.blogfa.com

آی نگو از این بارون طولاتی که دلم پره!!!
ما یه 4 روز رفتیم شمال هر 4 روز یه ریز بارون اومد!!! ... اینقده دلمون برا آفتاب داغ شهرمون تنگیده شده بود که نگو! ... امیدوارم بتونی بهش عادت کنی ...
به این استادم گیر نده تازه اولشه خانوم خانوما!!! :)
موفق باشی خیلییییی زیاد

ممنونم. دیگه ناچارن باید عادت کنم!
تو ام موفق باشی پرسه گلم.

حضرت عشق --**روزبه**-- جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

...چاره ای جز این ندارم آخه خون شدی تو رگ هام...می میرم اگه نباشی بی تو من بد جوری تنهام...من چه جوری تو رو خواستم ؟تو چه جور ازم گذشتی...
--------
سلام
میخونه ی **حضرت عشق** آپ دیت شد !
منتظرتم
قربانت
فعلا....
--------- یا حق !‌---------

سمفونی تنهایی جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 19:18 http://samphony-tanhaee.blogfa.com

سلام
راجع به استادایی(بخوان آدمایی ) که هیچی بلد نیستن یا اقل کم کم بارشونه .یه راه بیشتر نداری!سوال پیچشون کن. سوال پیچشون کن...بازم سوالپیچشون کن!! اینقد سوال پیچسون کن که دست بردارن.
موفق باشی

دوست عزیز این یکی خیلی نوبره فکر کنم هیچ جا لنگه اش پیدا نشه. وقتی بچه ها یه چیزی می پرسن که بلد نیس می گه والا نمی دونم. اخه این یه موضوع عام نیس که من فکر کنم ممکن باشه سوال کنین که قبل از کلاس در بارش تحقیق کرده باشم!!!!!

حامد جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 20:54 http://فعلا هیچی. شاید شروع کردم.

سلام.
من داشتم تو گوگل در مورد دانشگاه علمی کاربری فومن سرچ میکردم که رسیدم به وبلاگ شما.
بلاخره جالبه که آدم تو این دانشکده کوچولو یه همدانشگاهی اهل نت و وبلاگ داشته باشه.
امیدوارم که بتونی استان مارو تحمل کنی.چون به هرحال اصفهان کجا و فومن کجا.
من از آدمایی که اهل وبلاگ و کلا اهل نوشتن هستن خوشم میاد.
راستی من تو دانشکده شما کاردانی سیستم میخونم.
اگه دوست داشتی میتونیم با هم به عنوان دو همدانشگاهی دردودل کنیم.به هر حال باید واسه هم صحبت شدن دلیل مشترکی باشه.فکر کنم دانشگاه دلیل خوبیه.تازه من مخاطب وبلاگتم هستم!
اینم آیدیمه : nihil1365
به هر حال من در خدمت شما هستم.
فعلا برم وبلاگتونو یه نگاه کنم ببینم چی چی نوشتی خانووم.

سلام.
دوست عزیز ادرس وبلاگتون عجیبه!! و متعاقباْ اشتباه. ممنون می شم ادرس درست رو دوباره کامنت بذارین.
امیدوارم که تو درستون هم موفق باشین.

سس شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 00:29 http://ss

سسسسسسسس

این یعنی چه؟!!!
در ضمن ادرستون اشتباهه. خواهشن ادرس درست رو برام کامنت بذارین.

شیوا شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:58 http://www.zanseresht.persianblog.com/

موج منفی نده خانوم مهندس سخت نگیر خوش به حالت چقدر عالیه آدم به جای صداهای الکترونیکی با صدای زیبای طبیعت بیدار بشه و سلام پرنده هارو درک کنه کسی که چشمای زیبا بینی مثل چشمای تو داره نیازی به هیچ کس نداره خودش می تونه راهی پیدا کنه اینو مطمئنم دلم برات یک ذره شده نمی دونم چرا ما که تا بحال همو ندیدیم !! اما حالا که نیستی اینو حس می کنم انگار از اول کنارم بودی و حالا دورشدی چه احساس عجیبیه این دوستی حتی مجازیش

شیوا جونم قصد نداشتم که موج منفی بدم ولی اگه ناخواسته این طور بوده عذر خواهی میکنم. باور کن منم دوست دارم با وجود اینکه ندیدمت ولی واقعا این حس دوست داشتن مجازی هم خودش یه حس عجیب و جالبیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد