.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

بی حوصله

یه موقع هایی هست که همین طوری دلت شور می زنه، یه جا نمی تونی آروم بند شی، هیچ کاری نمی تونه آرامشت رو بهت برگردونه، دو روزه این طوری شدم. همه اش نگرانم، می ترسم، حالا از چی رو نمی دونم!

حس درس خوندن ندارم به هر درس یه نوک زدم! منظورم اینه که دیگه خیلی که خوندم دو فصل از هر درسه! خرواری از درسهای نخونده رو همه تل انبار شدن، دوازده روز دیگه امتحانام شروع می شه، فکر می کنم می بینم تو این دوازده روز باقیمونده خیلی می تونم بخونم ولی حسش نیست این برای خودمم عجیبه، یه کمم که می خونم زود خسته می شم. خدا این ترمو بخیر بگذرونه. امیدوارم که ختم بخیر شه.

نظرات 4 + ارسال نظر
من خودم و مسعود سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 15:04 http://3tadoost.blogsky.com

سلام همشهری

این نیز بگذرد ...

(:

قلم..... چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:45 http://sarneveshtman.blogfa.com

سلام.گاهی مواقع روح سرکش انسان تلاطم میکنه و انسانو به هیجان میکشونه.با هیچ چیزی نمیشه آرومش کرد.چیزی رو دلش خواسته یا غذای معنویای رو که بهش نرسیده...باید صبر کنی تا اونو خودش پیدا کنه اونم تو نزدیکترین جا......

ساغر جمعه 1 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 http://www.saghar_zma.persianblog.com

سلام دوست عزیز
من ساغر از وبلاگ دلکده هستم
امیدوارم منو به خاطر داشته باشید
بنابر دلایلی دلکده تعطیل شد و به وبلاگ جدید که متعلق به خود شماست
با عنوان((پرواز به سوی او...)نقل مکان کردم
و لینک وبلاگ دوستان که از جمله شما یکیشون هستید رو به وبلاگ جدید منتقل کردم
خوشحال میشم منم لینک کنید
و مثل سابق یارو یاورم باشید
و با وجود سبزتون به وبلاگ حقیر طراوت بخشید
قربان شما[گل]

پرسه دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 19:23 http://parsetoopastoo.blogfa.com/

سلام عزیزم ...
من از این پایین شروع کردم به خوندن ...
میدونم الان دیگه امتحاناتت تموم شده و حتما گل کاشتی ... اصلا ما مگه بید قرمز درس نخونم داریم؟؟؟

پرسه جونم بید قرمز درس نخون ندارین به خدا، ولی این استادها این قده این امتحانا رو سخت می گیرن که به خدا پیرم در اومد باور کن من اگه برا کنکور این قده درس خونده بودم مطمئن بودم که هر جا بودم فومن نبودم به احتمال زیاد اصفهان بودم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد