.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

کلی حرف...

یه عالمه حرف رو دلم تل انبار شده.

تا حالا شده تولد خودتون یا بچه اتو رو یادتون بره؟! وبلاگ من مثه بچه ام می مونه، که متاسفانه امسال به خاطر مشغله خیلی زیاد و اینکه دیر به دیر آن لاین می شدم تولدشو فراموش کردم. بعد از یکی دو هفته که ازش می گذشت تازه یادم افتاد که ای دل غافل یادم رفت تولد دو سالگی این بیدقرمز رو جشن بگیرم! این ۳ هفته اخیر دو تا تحویل پروژه داشتم، جدای از تحقیقاتی هم که داشتیم. خلاصه از خوابمم زدم منی که خیلی خواب آلو ام  و به خوابم خیلی اهمیت می دم، این از خواب زدنم خیلی برام حرفه ها!

امشب هم شب یلداس. شب یلدای موقع بچه گیم شب های قشنگی بود. شب هایی که خونه مامان بزرگم جمع می شدیم و زیر کرسی هر کس یه چیزی می گفت.  شبهایی که بزرگترین دغدغه زندگیم درس و مشق و مدرسه بود. ولی حالا...

در ضمن عیدتون هم مبارک.

یه سری عکس می خوام بذارم. سر فرصت اپ لود می کنم و می ذارم اینجا.

نظرات 5 + ارسال نظر
فروز شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 00:10 http://kashikeder.blogsky.com

خوشحالم از این بابت که کسی از خانه مادر بزرگش و شب یلدا خاطره خوشی داره.
همیشه شاد باشید .تولد بید قرمز هم مبارک.

دوست عزیز ممنون از کامنتتون.
من نتونستم وبلاگ شما رو ببینم. آدرس اشتباهه. خواهشن ادرس درست رو برام کامنت بذارین.

علی شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 00:28 http://roozebaad.blogsky.com

سلام عزیزم
یادش بخیر اون روزا
موفق باشی و پاینده.
بای

پرسه شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:44

تولد بلاگت مبارک خانوم ... غصه اشو نخور همیشه یه وقتایی میشه ک آدم سرش خیلی شلوغه ...
میگذره ...
ما که بلاگتو فراموش نکرده بودیم ... این مهمه!!!‌:)

مامان دنی شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:49 http://daan2006.blogfa.com

خوب پس باید چند تا تبریک رو یهو بگیم
تولد دختر گلت رو اول از همه تبریک میگم امیدوارم که دیگه تولدش رو یادت نره و سال دیگه به یه کیک خوشمزه هم ما رو دعوت کنی .هر چند که تموم شد ولی شب یلدات مبارک و عیدت هم مبارک امیدوارم که همیشه زندگیت پراز شادی و خوشحالی باشه

شیما پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 18:20 http://just-a-day.blogsky.com

می دونم تاخیرم زیاده هاااا....
توجیه نمی کنم پس...فقط حیفه تولد وبلاگت رو تبریک نگم...
تولدش مبارک....امیدوارم توی شروع سومین برگ از سالهای بودن وبلاگت از خبر ها اتفاقات و مطالب شادی آور بنویسی و در کمال آرامش و اطمینان زندگی رو بگذرونی..
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد