.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

وب گردی

دلم برای وبلاگ خونی به شیوه گذشته تنگ شده بود. امروز قید هر چی درس از جمله اسمبلی ( که واقعاْ درس مزخرف نگیریه و من نمی دونم با وجود اینکه این زبان از رده خارجه چرا این قدر این مسئولین محترم اصرار دارن مخ ما رو با چرندیاتش پر کنند و استاد ما که خدا ازش نگذره از کتاب ۶۱۶ صفحه ای جعفر نژاد قومی (بچه هایی که کامپیوتر خوندن می دونن من چی می گم) شیرین ۵۰۰ صفحه رو درس داده!! البته درس که نه، صحیح اینه که بگم بچه های کلاس می یومدن در عرض ۱۵ دقیقه یک فصل از کتاب رو تدریس می کردن!!! و به همین نحو ۵۰۰ صفحه شایدم بیشتر، چون دقیق نشمردم مثلاً درس داده شد و سر امتحان ازش سوال خواهد آمد، حالا چند تا سوال؟ ۳ یا ۴ تا!!! این دیگه نهایته بی انصافیه به خدا. مخم اساسی هنگ کرده!) رو زدم و برگشتم به حس و حال قدیما و اومدم نت گردی. و سر زدم به اون وبلاگ هایی که قبلنا می خوندم تا منو ببرن به همون حس و حال و خاطرات.

 

پ.ن: خوب من بعدا متوجه شدم ۲ تا از فصلهایی که فکر می کردم تو امتحان می یاد حذفه. و مسلما اون ۵۰۰ صفحه کمتر می شه ولی دیگه نشمردم!

نظرات 3 + ارسال نظر
فهیم جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 20:50

خوش باشی با اسمبلی!

عارفه شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 00:02

خب پس تو که حسابی با برگشتن به حال و هوای قدیما انرژی گرفتی
دیگه به قول خودت بچسب به درسای مزخرفت{چشمک}

علیرضا چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 18:02 http://www.hafti-hafti.blogsky.com

اسمبلی یه درس پایه ایه که اگه بلد نباشی ترمهای بعد نمیتونی روون ادامه بدی.
من ۱۰ شدم :-}

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد