.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

.:. بید قرمز .:.

می نویسم تا فراموش نکنم، که بوده ام.

بازی را لبیک گفتم

شیطونک عزیز منو به بازی دعوت کرده. بازی از این قراره که باید تاثیر گذار ترین افراد را در سال گذشته نام ببرم.

اولین شخص تاثیر گذار در سال گذشته برای من مامانم بود که بزرگترین حامی ام تو لحظات سخت بود و مثل یه کوه پشتم بود.

دومین و سومین شخص تاثیر گذار خواهر و شوهر خواهرم بودن که شاید اگه اونا نبودن من الان انصراف داده بودم!

چهارمین شخص تاثیر گذار خواهر کوچولوی شیطون منه که تو شرایط سختی همراه من بود. تا حالا تو دنیای مجازی معرفیش نکرده بودم ولی فرصت خوبیه که از همین تریبون معرفیش کنم و ازش بابت همه هم دلیهاش تشکر کنم.

پنجمین شخص تاثیر گذار این سال،"م" صمیمی ترین دوست منه که ۱۲ ساله می شناسمش و ۸ ساله که با هم صمیمی هستیم و همیشه سنگ صبور من بوده.

ششمین شخص هم "ف" دوست عزیزیه که تو پست قبل ازش نوشتم.

 

منم چند نفر رو به این بازی دعوت می کنم:

مرگ رنگ ،ناشناس، MED، یه وجب خاک اینترنت ، از پشت یک سوم

و چند تا از دوستانی که زودتر به این بازی دعوت شدن.

نظرات 5 + ارسال نظر
مسعود... یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 16:04 http://nashenasman.blogfa.com

سلام...
ممنونم از دعوتتون...
منم حتما در این دعوت شرکت میکنم...
ولی بگذارید پستش رو در روز های اول سال بگذارم...تا اشخاص تاثیر گذار سال قبل را نام برده باشم البته برای خودم...
راستی ممنونم از نظرات همیشگیتون...
و ضمنا باز هم نوشتم...

عارفه یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 19:52 http://www.a17.blogsky.com

خوش حالم که بالاخره نقش منم همین وسطا پر رنگ شد(نیشخند)

پرسه یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 21:38

ای ول بابا! چه زود بازی کردی :(
من کرانچی هم خیلی تو زندگیم تاثیرگذار بوده اما روم نمیشه اسمشو بذارم قاطی اسما! ;)

خیلی باحال بود.

صدف دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 00:03 http://2tee.blogfa.com

سلام
به نظر من برای مردم ایران انرژی هسته ای تاثیرگزارترین بوده

ازاده فیروز دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 13:50 http://azadehfirouz.persianblog.ir/

سال نو رو براتون همراه با سرحالی و سربلندی و سرشادی و سرشار از موفقیت آرزومندم دوست عزیزم [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد